Bir de İstanbul'a gelişmiş şehir falan diyenler görüyorum. İstanbul kesinlikle gelişmiş bir şehir falan değildir. İstanbul bir kaostur. Düzen diye bir şey yok. İnsanlar kaba, hoşgörüsüz. İşe gidip geldiğim zamanlar her gün metroya bindiğim için sinir krizi geçiriyordum. "Medeniyet" diye bir şey yok. Herkes birbirini ... derdinde. Her metrekare plansız şehirleşmenin örneği durumunda. Nefes alacak yer yok.