celebiselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidip görmediğim için pek ön yargılı davranmazdım ama gidip bir ara 10-12 gün civarında orada kaldım. Ve gördüklerim;
  • Trafik
  • Yeşil Alan, doğa Yok (diğer şehirlere nazaran)
  • insanların çoğu ev-iş tarzında takılıyordu. Yani hayatı yaşamıyordu sanki.
  • Adımını nereye atsana para
  • Herhangi birine biryeri sorsan bilmiyorum der
Tamam, İstanbul'da doğanları anlarım da. İstanbul'da doğmayıp oraya gitme amaçları ne merak ettim.

Hocam yani hayat yok bişey yok. İnsan orada ömrünü bitirir. (zaten ************** gasp v.s. olaylarına girmiyorum )

Para dışında bir insan neden İstanbul'u tercih eder? Bilinmeyen güzel yönleri varsa biz de gidelim
Cebındekı paranın %80 oraya ait 😁 ticaretin merkezi. Para orada dönüyor ve orada kalıyor. Kayıtlı 16 mılyon kayıtsız 20 mılyon ınsan var.Sehır 24 saat yasıyor, durmuyor.Ticari olarak bır cok ınsan mal almaya İstanbula gelıyor.Buyuk sırketlerın genel merkezlerı orada, istanbulda yasanmaz.