İyi yapmışsınız bence, uğraşılmaz bu tiplerle Allah'ından bulsunlar.
Maalesef sokaklar saçma sapan insanlarla dolu. Geçen yıl yemekten çıktım parkta oturuyorum yan bankımda da genç bir çocuk var kadının teki geldi(suriyeli) çocuğa bağırıyor sapık diye, çocuk neye uğradığını şaşırdı, 100 lira vermezsen beni taciz etti diye bağırırım dövdürürüm seni diyor(Allah'ın yarattığı şey laf edilmez ama inanın dünyada tek kadın o kalsa yine bakılmaz o derece). Hiç bulaşmayayım kalkıp gideyim dedim ama içimdeki ses el vermedi, gittim kadına ben gördüm her şeyi defolup gitmezsen polis çağırırım milleti dolandırıyor diye dedim neyse olay büyümeden kadın gitti. Saçından tutup kafasını banka vurasım geldi o derece leş bir insandı, dikkat etmek lazım kalabalık olsalar spor olsun diye insan öldürür bunlar.