Merhaba arkadaşlar.
3-4 Gün evvel CGN havuzundan çıkmak için talepte bulundum ve çıkarıldım.
Fakat şimdi IP adresim dinamik olmasına rağmen hep sabit.
Modemi sıfırlasam da, reset atsam da daima aynı ip adresi alıyorum.
Durumu Superonline ile konuştum 3-4 defa. Fakat çok garip olduğunu, insanların statik ip için para ödediğini ve ben de nasıl böyle oluyor diye bana soruyorlar dolayısıyla durumu çözemiyorlar

Bu durumu modem ayarları, port yönlendirme vs. gibi şeyler ile çözebilir miyim? Bilgisi olan var mı?