artık böle insanciklar fazlasıyla çoğaldı, çarşamba günü 40'li yaşlarda bi vatandaş arabanın önüne atladı şuradaki fırından 1 tane pide alirmsn hiç param yok vs. tmm abi gel alayım fırına girince evde peynir yok yemek yok surda market var evime az domates filan alirmsn vs sigara falan derken oruçlu kafam oldu duman az daha giriyodum markete vazgeçtim napiyorum ben dedim kendi kendime. adamdan duyduğum söz şu oldu sana hiç hayır lazım değilmi kitlendim kaldım elindeki pideyide aldım döndüm eve. Artık dışarıda kimse ile en ufak dahi olsa göz göze gelmemek lazım. Ben bunu anladım.