Merhaba. 3 gündür gece 12-3 arası internetim kesiliyor. Daha önceki günlerde modemi kapatıp açınca çözülüyordu. Bugün yine yaptım fakat "eylem gerekiyor" dedi.
Tıkladığımda şu ekranla karşılaştım:


Tam türkneti arayacağım, geldi internet. Neden yapıyor acaba bunu?