Borsa da bir kumardır gözümde.
Kumarda da aynı şeyi yaşayabilirsiniz. Vadeleri daha hızlı kazanma/kaybetme.
Ben de yaşamış biri olarak üzüldüm durumunuza.
150k zarar ettim ben öyle yarım saatte. Nasipte yoksa yapacak bir şey yok. (Kazançtan zarar)
Allah sağlığa zeval vermesin.