Son zamanlarda hepinizin malumu Bitexen konuları bir hayli arttı. Uzunca bir süredir kripto paralarla ve borsalarla ilgilenen biri olarak bazı noktalara açıklık getirmek istiyorum. Yorumlarda oldukça fazla 50 tl ye kimlik bilgisimi verilir, her yere kimlik bilgisi girmeyin diyenleri görüyorum. Öncelikle borsa neden bu coini dağıtıyor sorusuyla başlayalım. Borsa tabiki kendine kullanıcı çekmek için bu coini veriyor. Bu bir reklam taktiği. Böylece borsa kendine kullanıcı çekiyor ve verdiğinden daha fazlasını kazanmış oluyor. Kaldı ki coinin değerini arttıran kullanıcılar. Yani borsanın cebinden çıkmıyor, cebine para giriyor. Kimlik konusuna gelecek olursak arkadaşlar bu borsalar devletin izni olmadan işlem yapamazlar. Kimlik bilgisi istemelerinin sebebi ise KYC yani Know Your Customer (Müşterini Tanı) politikası izlemeleri ve Kara Para Aklamanın önüne geçilmesi. Kimlik bilgilerimiz piyasaya sürüleli yıllar oldu zaten korkmayın. Şirket açacak babayiğit varsa tc yi vereyim açtıktan sonra haber etsin