Türk Telekom bütün gelen giden ipleri kayıt altına alıyor, daha açıkca devletin internet üzerinde, kontrol ve hakimiyet için okadar çok çalışması ve ödeneği var ki, isnetilse 2 saatte alırlar adamı.
Burada bu şahsın iktidar partisi mensubu olan birisinin canını yakması lazım ki, süreç hızlı işlesin.
Bunda 1 sene önce, bir kız arkadaşım sosyal medya hesabını phishing ile çaldırmış, savcılığa gidiyor, siz ip adresini bulun biz takibini başlatalım diyorlar
İstenildiğinde bulunamayacak kimse yoktur ama dediğiniz gibi yüksek mevkideki kişilerin canı yanması lazım bu iş için. Yoksa üzerine düşülmüyor malesef. O yüzden adam elini sallaya sallaya d0landırmaya devam ediyor.