NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hiç birşeyin önüne geçmez ki hocam. TR lok binlerce proxy , VPN vs. var.
Türk Telekom bütün gelen giden ipleri kayıt altına alıyor, daha açıkca devletin internet üzerinde, kontrol ve hakimiyet için okadar çok çalışması ve ödeneği var ki, isnetilse 2 saatte alırlar adamı.
Burada bu şahsın iktidar partisi mensubu olan birisinin canını yakması lazım ki, süreç hızlı işlesin.
Bunda 1 sene önce, bir kız arkadaşım sosyal medya hesabını phishing ile çaldırmış, savcılığa gidiyor, siz ip adresini bulun biz takibini başlatalım diyorlar