Cekilişle kasıla kasila zibilyon tane fenomen ve sayfa türedi bunu her yaptiklarinda pastadaki payları küçülüyor haberleri yok 2 seneye Instagram'dan gelir elde etmek hayal olur bence
Sahte çekiliş bittiği gibi üyeler gider hocam ülkemizde zaten fenomen olmak çok basit insanlar fenomen olmak için cinsiyetini bile hiçe sayıyor
Şuan bi projeye hazırlanıyoruz instagram çekiliş için , 3.8M Takipçili instagram hesabımız çoğunluk bot bi hesap , büyük sayfalardan ortalama 100k 500k kasıp çekiliş hesabı yapıcaz. Gerçekten iyi para dönmekte , Ama hergün çekiliş yaparsanız kitle ölür , haftada 1 kere çok büyük çekiliş şart.
Hayırlı olsun
Çok sürmez çekilişin bitmesi İnstagram'ın hiç birşeyinden anlamayan bir çok insan girdi. Dışarda 10 tlye 1 k kasan var. Kısacası sezonluktu. Yaptırım yakında olacak milli piyangonun duyumlarım o şekilde..
Virüs bittikten sonra çok şey değişecek
Buna %100 katılıyorum. Yakında Instagramda fenomenlerin reklam fiyatları o kasar düşecek ki 1mn ful aktif sayfadan 100 liraya belki story+post alicaz ama o bile etki etmeyecek. En iyisi ınstagramin kendi sponsoru.
Virüs bittikten sonra instgram piyasası çok degiscek