JMoriarty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi baya yormuş hocam geçmiş olsun. İzlediğim videolarda çoğunlukla fan çok fazla ve sesli çalışıyormuş. Aklımı kurcaladı. Sanırım tercihimiz MSI tarafından olacak.
Fan sesi +1 diyerek kervana katılıyorum. Ofis moduna da alıyorum ama yine sesli maalesef.

Umarım bozulmaz diye tedirgin bekliyorum ben de