Son zamanlarda baya bı fenemon oldu çekiliş ile takipçi kasma işleri nerdeyse bot takipçi fiyatlarına kadar düştü kasım ücretleri.
Yaklaşık bir kaç güne kadar bende kasıyodum ama bazı okuduğum mesajlardan sonra vicdanımın el vermemesi ile kasım işini bıraktım bazı sayfalarımı sattım bazıları satışta.
Yalan yok çekiliş işinde iyi para var bu yüzden tekrar yapcam ama sahte çekilişler ile değil gerçek çekilişler ile.
Merak ettiğim forumda hiç sayfasını milli piyangoda filan onaylatan varmı yada bu işlerden anlayan.
Bir diğer sorum onaylatmadan çekilis yaparken sayfa kapanmamısı vb gibi durumlar için neler yapabilirim