Arkadaşlar merhaba,
Terasım için kışın yağmurdan, kardan etkilenmeyecek türden bir oturma takımı arıyorum. Acaba böyle bir şey var mı? Yani kış aylarında da içeri almakla uğraşmayacağım hep orada kalıp, zarar görmeyecek türden önerileriniz olursa çok sevinirim.
Bütçe max 4k
Teşekkürler şimdiden