Güzel taktikmiş.
Oradan devamlı iş çıkışı geçerdim ve bıkmıştım artık cam silicilerinden katil gibi adamlar resmen. Silme diyorum siliyor. Para yok diyorum aynayı kırarım diyor. Bir keresinde arabanın kaputuna tutunmuştu para vermiyorum diye. Otobanda Zincirlikuyu durağının oralarda indir beni diye bağırıyordu