Bu olumsuz tecrübeyi yaşamış olmasaydınız, ilerleyen dönemlerde daha kötü bir olay başınıza gelebilirdi. Ders niteliğinde olmuş. Vardır her şeyde bir hayır.
Aynen hocam.Herşeyde vardır bir hayır
Bir arkadaşımda bilgisayarına bulaşan virüs yüzünden 140 k Kaybetti.Çocuk neredeyse intihar edecekti.zor ikna ettik.Şuan halen kafası gidip geliyor.Psikoloji tedavisi görüyor.