İlk olarak akbank hesaplarına yatırdım.Fakat çekmek istediğimde EFT ile çekemedim.Papara desen bir dünya komisyon çıkardı.O yüzden türk borsası üzerinden minimum kayıp ile çekmek istedim.
Anladım hocam çok geçmiş olsun, hayırlısı olsun belkide bu durum daha kötü bir olayın önünü kapattı