Bizim apartmandan ayakkabılar çalan birini yakaladık (kamerayla). Gittik şikayet ettik baktık kimsenin umrunda değil neyse gitti ayakkabılar.

Sonra komşumuzun arabasından elektrik malzemeleri çaldılar 20 k TL civarında. Yüzleri ayan beyan, yine kimsenin umrunda değil.

Sonra mahalleye 3 tane köpek alıştırdık, yuvalarını da yaptım o gün bugün hırsızlık yok haftalık mutlaka bir evi yokluyorlardı.

Dediğim gibi oraya yakın karakola doğru çekmeliydin onu çaktırmadan zaten yolda bırakacaktı seni ama zarar da verebilirdi.

Boşver yine de cana geleceğine mala gelsin.