Merhabalar, bir adet modül almıştık onu kurmak amaçlı dosyalarını attık.
Ondan sonra sorun olmadan panele girebildik modüller arasında o eklentiyi göremedik. Bu nedenle bir yerde hata mı yaptık diye modülün kullanım kılavuzuna baktık.
vqmod isimli bir şey kurulması gerekiyormuş. İlgili dosyayı indirip ana dizine çıkardım. Sonra vqmod/install urlsine ilerlediğimde "zaten bu daha önce yüklenmiş" şeklinde bir hata aldım.
Ondan sonra panele girip kontrol etmek amacıyla giriş yaptım ama giriş yaptıkan hemen sonra beyaz sayfa geliyor. Bu problem neden oluşmuş olabilir ve nasıl düzeltilir?