maalesef İstanbul'da bu tür mikrop insanlar dolu yok evimiz yandı bağış topluyoruz dergi satıyoruz hocam muhtemelen işi gücü olmayan topluma beş kuruş yararı olmayan eğitimsiz etraftan otlanarak geçinen sinyalcilere denk gelmişsindir geçmiş olsun daha dikkatli olmak lazım