Daha önce 3 aylık lisansımı satmıştım fakat tekrardan satın almayı düşünüyorum. Bir başka hesabın gönderilerini çekip kendi profilimizde paylaşma özelliği varmıydı yoksa yanlış mı hatırlıyorum acaba?