kutsalkuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tepemde mobese kutusu vardı, zorla yalvara yakara bakmalarını istedim. En azından belki 50-60 sabıkası olan tiplerden biridir, tespit edilir ve yakalanır diye. Sadece mobesecileri aradılar kabataslak orayı görüyor mu diye sordular.Görmüyor yanıtını alıp geçiştirdiler.

bağcılar, esenyurt ve mecidiyeköy civarında başınıza gelme ihtimali olan birşey bu böyle bir durumda kalabalığa doğru yönelin geçmiş olsun hocam. Bunda 4 sene önce bi genci sıkıştırıyorlardı üzüldüm gittim, çocuk bana omuz attı bana iki pakat sigara alacak diyip tuturmuştu. Muhabbete tutup çocuğu gönderdim o çakala da 5 lira verdim yoluna gitti. Ama tam tersi amcaoğlumu da kalbine yakın bi yerden sırf3 kuruş para için bıçakladılar aylarca hastanede kaldı o i ti bulup getirdiler akıl sağlığı yerinde değil diyip saldılar. böyle yani sistem