ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*********** flaan dıyorlar








*********** flaan dıyorlar










şuan ne kullanıyorsunuz ?
Adsterra kullanıyorum. Yorum da yalan maalesef. Çok kolay kanıtlanabilir.