Domainin MX kayıtlarını eskiye yönlendirmenizin gereği yok sadece eski reseller paketinizin altında domain tanımı hala duruyorsa outlook istemcisine maili kurarak pst yedeğini alabilirsiniz. Mx kayıtlarını yönlendirmeden eski paketinizin altındaki maili kurabilmek için de kurulum yaparken gelen ve giden posta sunucuya maillerin bulunduğu sunucu ip adresi yazılması gerekir.
anydesk bağlanarak yardımcı olur musunuz ?