serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keyfimizden değil, mecburiyetten

Yasak olsaydi koyamazdim
Kimse hiçbir şeye mecbur değil hocam, geçelim bu ayakları. Siz de çok iyi biliyorsunuz bunun bir pazarlama taktiği olduğunu.
Ayrıca forum sizi zorlamıyor, satamıyorsanız zarar ediyorsanız almayın da satmayın da.

Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dayıoğlu şimdi elimizde 5.000 Dolar değerinde domain var 100 TL'den başlatıyoruz teklif veren yok piyasa ölü ölü, 1 TL'den olunca da zararına satıyoruz, domain kategorisine bir düzenleme gelmeli kesinlikle orası kesin.
5000 dolar değeri kim biçiyor hocam anlat biraz. Bu dediklerinizin hepsi pazarlama taktiği, geçelim bunları artık çocuk yok. Daha önce bu 5bin dolarlık alan adına 4 - 4,5k dolar civarlarında teklifler aldınız mı? Eğer evet ise tamam bu alan adına 5k dolar değer biçebilirsin. Ama öyle godaddy natro değer belirleme vs. boş bu işler kasma bu kadar.

Ha yok ille de benim alan adım 5k dolar ediyor diyorsan R10'dan kafanı çıkarmayı dene. Sedo var, GoDaddy var daha birçok yabancı pazarlama platformlar mevcut açıl hacım oralara da domainin 11 TL'ye satılmasın burada.