şu anki hostingden değil de reseller hostinge taşıyıp sonrasında mailleri alıp tekrar diğer hostinge mi taşımam gerekli yani ? doğru mu anlamışım
Domainin MX kayıtlarını eskiye yönlendirmenizin gereği yok sadece eski reseller paketinizin altında domain tanımı hala duruyorsa outlook istemcisine maili kurarak pst yedeğini alabilirsiniz. Mx kayıtlarını yönlendirmeden eski paketinizin altındaki maili kurabilmek için de kurulum yaparken gelen ve giden posta sunucuya maillerin bulunduğu sunucu ip adresi yazılması gerekir.