Merhaba,
2 hesap için anlaşma sağlamıştık. Ancak, üst sınır olan 48 saat dolmasına rağmen UC'ler gelmedi. Buna ek olarak da durumu daha önce sorduğumda "aceleniz yoktu" cevabını aldım

Bir şeyi satmak için satmayın. Eğer süre için garanti veremiyorsanız, bu şekilde anlaşma yapıp ne kendinizi ne de insanları mağdur edin.