PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paranı harcama derim. Her şey çok pahalı. Evde şınav çek, su şişesi kaldır, mekik fln yap.
Hocam vücut ağırlığı bi yere kadar, normalde salona giden bi insanım, hiç yoktan açılana kadar toparlanayım çöktük iyice, zaten sonra biraz zararına letgodan falan satarım 2. El olarak.