orası çok tehlikeli kardeşim. İnsan ayrımı değil ama belli kesim orada takılıyor bu tarz numaralar yapıyor. Yakın oturuyorum o tarafa
Geçmiş olsun. Eğer itiraz etsen yürürken bileAllah göstermesin bi sokak arasında beline bi bıçak saplamalarından iyidir