size bir şey söylemiyorum yanlış anlamayın. nedense biz böyle konular açtığımızda kullanıcı adını nasıl alabiliriz tarzında satıcı olarak değil alıcı olarak aldığımızda konumuz kapatılıp yasak deniliyor bunu bir kaç konuda daha yaşadım garip. neyse hayırlı satışlar 15-20 takipçisi olan kullanılmayan açılıp bırakılmış bi hesap var fiyatı nedir nasıl alabiliriz?