Arkadaşlar site adı vermeyeceğim, arayan bulur zaten. Üyelik alıyorsunuz 50 dolara bir sene üye oluyorsunuz bir sürü site var böyle. Ben ihtiyacı olan birisine dedim açık büfe gibi tema ve eklenti soruluyor, ihtiyacınız varsa ne olduğunu söyleyin.