Merhaba arkadaşlar,

Windowsun kendi uygulamasından bilgisayara format attım ve format sonrası sadece aşağıda gösterdiğim ekran kartı uygulamalarını yüklemiş. Benim ayrı bir ekran kartı uygulaması yüklememe gerek var mı