Başlıktan çok nefret ettiğim olay forumu kullanmayı bilmeyen cahil topluluğunı istemiyorum, son konuları okumaktan aciz insanları görüyorum, bir gündem olduğunda aynı konudan 5 10 konu açılıyor, son konuları okusa böyle bir şey olmayacak neyse
bunu yazmaya gelmiştim, bir konu açıldıktan sonraki açılan konular katlanarak, 2. konuyu açana 2 ay, 3. konuyu açana 3 ay ban şekline ilerlemesini en içten dileklerimle temenni ediyorum. tüm samimiyetimle söylüyorum bunu, mod veya admin olsam görevimi tehlikeye atmak riskine dahi olsa banlarım.