Başlıktan çok nefret ettiğim olay forumu kullanmayı bilmeyen cahil topluluğunı istemiyorum, son konuları okumaktan aciz insanları görüyorum, bir gündem olduğunda aynı konudan 5 10 konu açılıyor, son konuları okusa böyle bir şey olmayacak neyse