Hazırlıkla beraber toplam 5 yıllık lise okuyorum. seneye sınava gireceğim. ben de sevmiyorum liseyi mesela , tercihim hukuk ilk 25-30K olarak şuan önü kapalı diyorlar ama ileride açılacaktır. her şey değişir. ayrıca kendimi yazılımda da geliştiriyorum

ileride boş kalmamak için elinden geleni yapmalısın bence orta düzey bir üniversitede okurken kendini geliştirebilirsin en azından benim fikir ve planlarım bu yönde
saygılar.