afghani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt olurken "Bireysel" seçerseniz vergi levhası gerekmiyor,

https://www.iyzico.com/isim-icin/link-ile-odeme-al
Ha pardon onu unutmuştum. Bu yöntemde ama sadece link ile ödeme alınabiliyor. Pos olarak siteye entegre olmuyor.