Merhabalar
Askerlik işlemleri için Aile hekimi hastaneye sevk etti. Fakat duyduğum kadarı ile hastanelerde şuan için sevk edilen kişilere muayene yapılmadığını ve haliyle kurula çıkmadığını öğrendim. Hatta aile hekimi nasıl sevk edebiliyor bu süreçte bile dediler. Normalleşme kapsamında belki tarih az çok belli olmuştur diye sorayım dedim, bu işlemler tahmini ne zaman başlar ? Bileniniz var mı ?