mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beğendim hocam hangi mikrofonu kullanıyorsunuz?
Hocam Boya My1 140 TL'ye aldım kargo dahil ve hiç bir ses programı kullanmıyorum