Merhaba;

Macbook'umdan iPhone'a gelen smslerin birçoğunu göremiyorum. 7 adet sms görünüyor. 4 tanesi 2019, 3 tanesi 2020 yılından. Banka smsleri gibi başlıklı smsler yok özellikle.Nedeni nedir acaba?

Edit: Anladığım kadarı ile yalnızca iMessage olarak gelenleri görebiliyorum.

Eşzamanla dediğimde bir aksiyon olmuyor. Bilgiler doğru, engellenenler listesi boş, sms telefonumda görünüyor. Ayarlar şu şekilde;