Jaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet paravan denılıyor dewlet her gelen paranın hesabını bugun sormasa yarın mutlaka sorar bunu unutmayın
Devlet hesap sorar tabi... Bir de düşünsene r10'a üye bir memur falan varmış. benim bu mesajları görünce direkt takip başlatıyor. En iyisi bu konuyu sileyim ben