Bilgilendirici bir konu, açana, bilgi verenlere teşekkürler. Takipteyim. Ben de katkı yapayım
Bir siteye pos kurmak için geçen sene paytr ile konuştum. Şu an net hatırlamıyorum ama onlar da bir sürü prosedür istemişlerdi. O kadar ki site sahibi "havale" yöntemi ile devam etmeye karar verdi.
Diyeceğim o ki: pay firmaları da öyle kolay pos vermiyor malesef