Sonrasında çok pişman olacağın bir karar veriyorsun ama neyse kendi geleceğin 1000 kişi yorum yapsa da senin kararın değişmez.Sadece küçük bir öneri ;
Eğer okumak istemiyorsan okumadan kendine bir meslek edinmelisin.Kendini geliştirmen çok önemli . Kendine bir meslek seç ve seçtiğin mesleği çok iyi yapmaya çalış. Eğer işinde iyiyse okuduğun okulun hiç bir önemi yok
Okumak istiyorum hocam okumakla okulun alakası yok