KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya komisyon dediğim gönlünden nr koparsa razı olurum ben. İskenderuna çok gitmedim reis 2 3 kere falan gittim çok bilmiyorum ki
Ben kendim hallettim sağ olun iyi günler