jagged adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komisyonlu hali ne kadar? İskenderun'da önerebileceğiniz güzel restoranlar var mıdır
Ya komisyon dediğim gönlünden nr koparsa razı olurum ben. İskenderuna çok gitmedim reis 2 3 kere falan gittim çok bilmiyorum ki