KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Ben alıcam komisyonu kesip sana atıcam reis

Selfie atim mi 😂
Komisyonlu hali ne kadar? İskenderun'da önerebileceğiniz güzel restoranlar var mıdır