Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amaç okulun kötü olması değil. Sen okumak istemiyorsun. Bende zaman zaman gitmek istemedim doğru, ama eskiden bu dediklerinizin hiç biri yoktu, dağdan bayırdan yürüyerek giderlermiş. Öğretmenler çok sert, sıfır rahatlık. Bence bizlere rahat batıyor. Örnek verdiğin Finlandiya nüfusu 5 milyon haberin olsun.
Neden okumak istemitim okumaktan güzel bişey mi var