mavibilgiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yıllardır yeraltında maden mühendisliği yaptım.Aşağı yukarı 5 yıldır iş güvenliği uzmanlığı yapıyorum.Bu salgına kadar siyah maske hiç görmedim ve kullanmadım.O maskeleride kimseye önermiyorum.Naçizane tavsiyemdir.
Bildigin sutyen kumasi hocam, bu kurnazlar oldukca hic bisey olmaz. Butun ulkenin kafasina sutyen taktirdilar virus diye

Kevgir gibi, mum sondurmeyi birak daha neler yapilir.