E iyi de Google'de hit ile değil daha çok reklama tıklatılarak para kazanılıyor. Ayrıca adam tıklasa bile hemen çıkacaktır.
Adsense'nin ban yememesi mucize gibi bir şey olacaktır bu durumda.
Twitter ve Facebook'tan sürekli tık alanların bile reklamlarının kapandığını okuyoruz.
Açıkçası anlatan çok ama ben hala bir mantık göremiyorum.
Sosyal medyada linkimi her yere koysam bundan daha çok risksiz.