Vize ödevi konusu içinde böyle bir bölüm de var ama ben antivirüs programı kullanmıyorum, tam da eksi yönleri şu diyemedim. Kullanıcıları olarak size göre antivirüs yazılımlarının eksi yönleri nelerdir ?