mdurmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.

Tam iki aydır bu uyarıyı alıyorum hocam TT ne çalışması yapıyorsa artık. Eğer bir çözümünü bulursanız hemen geçeyim sizin referansınızla kayıt olayım😅
Binanızda altyapı var mı?Adsl ya da vdsl